შეფასების სქემა

მიმართლება
1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
მოსმენა
მოსწავლე ვერ ხვდება თანამოსაუბრეათა შორის მიმდინარე ინტერაქციას
მოსწავლე ნაწილობრივ ხვდება თანამოსაუბრეთა  შორის საუბარს, ინტერაქციას
მოსწავლეს შეუძლია გაიგოს, ამოიცნოს ძირითადი თემის საუბარი მაგრამ ვერ კრებს  კონკრეტულ ინფორმაციას
მოსწავლე ცნობს ძირითად თემას, კრებს და ახ არისხებს ინფორმაციას.
კითხვა
მოსწავლე კითხულობს სხვა და სხვა სახის დარგობრივ შემეცნებით ტექსტს სხვა და სხვა სფეროდან ვერ ცნობს მთავარ თემას
მოსწავლე კითხულობს სხვა და სხვა სახის ტექსტს ცნობს მთავარ თემას, ვერ ყოფს ტექსტს შინაარსობრივ ნაწილებად.
მოსწავლე კითხულობს სხვა და სხვა სახის ტექსტს, ცნობს მთავარ თემას, ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად ვერ აჯგუფებს სხვა და სხვა სახის ნიშნით ინფორმაციას.
მოსწავლე ცნობს მთავარ თემას, ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად, აჯგუფებს იმფორმაციას  სხვა და სხვა ნიშნით.

Комментариев нет:

Отправить комментарий